Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Lucky Tom's Website Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Roboter in Theorie und Praxis » Weitere Unterhaltungsroboter » Cloud Verbundenen Pibo Mist aber keinen Aibo » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Cloud Verbundenen Pibo Mist aber keinen Aibo
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-1024.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

wütend Cloud Verbundenen Pibo Mist aber keinen Aibo Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wir werden tatsächlich Ende des Jahres in Europa das hier bekommen https://pibo.circul.us/ mit App und Cloud Verbindung also Quasi wie Aibo aus Korea nur das Aibo meiner Meinung nach viel Süßer und mehr Potential hat unglücklich Ich bin ziemlich angepisst sorry! Das mit der Cloud gilt somit auch nicht mehr als Ausrede Sony Augen rollen

10.09.2019 18:47 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
siberia21
Aibo-Professor

images/avatars/avatar-489.gif

Registration Date: 09.07.2008
Herkunft: Berlin

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Das Teil kann ja gar nichts.

Wenn das so wird wie der Cosmo oder Vectron der jetzt da die Server offline sind so gut wie nichts mehr aus der Cloud kann... was soll’s das noch.

10.09.2019 18:58 siberia21 is offline Homepage of siberia21 Search for Posts by siberia21 Add siberia21 to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-1024.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

Thread Starter Thread Started by Mandelblume
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja und 900 Euro ROFL

10.09.2019 22:00 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005
Herkunft: Wölfersheim

Dieser Roboter sieht mir voll blöde aus, und 900€ sind mir für diesen Roboter zu teuer dafür finde ich Aibo tausend mal besser. Froi

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Franziska: 11.09.2019 16:50.

11.09.2019 16:50 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Mr.Fisch
der neue Hausmeister

images/avatars/avatar-250.gif

Registration Date: 19.07.2003
Herkunft: Hamburg

Da spielt Aibo definitiv in einer anderen Liga.

11.09.2019 19:23 Mr.Fisch is offline Search for Posts by Mr.Fisch Add Mr.Fisch to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Roboter in Theorie und Praxis » Weitere Unterhaltungsroboter » Cloud Verbundenen Pibo Mist aber keinen Aibo

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH