Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Lucky Tom's Website Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Hallo, hier bin ich! » bin neu hier » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page bin neu hier
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Alinchen-Violinchen

Registration Date: 07.08.2019
Herkunft: deutschland

bin neu hier Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hey ich wollte mich nur mal Kurtz vorstellen hey ich bin AlineViola bin 25 jähre alt und arbeite in einer behinderten Werkstatt in der GWK

07.08.2019 19:52 Alinchen-Violinchen is offline Search for Posts by Alinchen-Violinchen Add Alinchen-Violinchen to your Buddy List
Mr.Fisch
der neue Hausmeister

images/avatars/avatar-250.gif

Registration Date: 19.07.2003
Herkunft: Hamburg

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Sei gegrüßt AlineViola. Du bist jetzt freigeschaltet.

07.08.2019 20:02 Mr.Fisch is offline Search for Posts by Mr.Fisch Add Mr.Fisch to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Willkommen hier im Aibo-Freunde Forum, ich arbeite auch in einer Behinderten Werkstatt mein Job ist es dort als Reinigungskraft zuarbeiten und ich bin 29 jahre alt. smile

07.08.2019 20:21 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-1020.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

Willkommen smile

07.08.2019 20:44 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Hallo, hier bin ich! » bin neu hier

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH