Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Lucky Tom's Website Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Non-Aibo-Community » QWERTZ » Aibo im Schnee » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Aibo im Schnee
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005

traurig Aibo im Schnee Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hi Leute,

Ich habe mir auf YouTube ein Video an geschaut, und muss sagen ich war nicht so begeistert gewesen was der Mann mit seinem Aibo gemacht hat. Ich finde es echt traurig was der Mann dem Aibo antut. unglücklich Und was sagt ihr dazu?

https://www.youtube.com/watch?v=Mju1jNtshp0

https://www.youtube.com/watch?v=titcb99sUPI&t=4s

Viele Grüße

Franziska

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Franziska: 18.03.2018 18:16.

18.03.2018 14:23 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005

Thread Starter Thread Started by Franziska
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Der YouTube Kanal von dem User wurde gekündigt, also kann der Admin diesen Beitrag löschen weil die 2 Videos jetzt nicht mehr gehen.

19.03.2018 04:24 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Non-Aibo-Community » QWERTZ » Aibo im Schnee

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH