Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Robo Toys Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Non-Aibo-Community » QWERTZ » Englisch Section » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Englisch Section
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Mandelblume
Aibo-Studierter

images/avatars/avatar-1049.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

Englisch Section Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
können wir in dem Forum nicht ne Englische Section machen da jetzt auch AL wegfällt? Ich gebe das Forum nicht auf! Hoffe es irgendwie wiederbeleben zu können vorallem da USA zumindest versucht Verkaufs und Mangament appartment aibo nach Europa zu bringen. Aber wenn hier alles Tod ist ne ne Ich verstehst halt nicht da der neue nochmal ne ganz eigene Magie hat und ERS 7 was das "Leben" betrifft bei weitem übertrifft großes Grinsen

02.08.2020 11:59 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005
Herkunft: Deutschland

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Franziska: 02.08.2020 13:57.

02.08.2020 13:35 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005
Herkunft: Deutschland

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Für manche Leute ist dieser neue Aibo nicht so toll, und kaum einer kann sich diesen Hund leisten und ich bin dafür das dieses sehr veralte Aibo Freunde Forum weiterhin in Deutsch bleiben sollte weil manche leute können auch kein gutes Englisch.

02.08.2020 13:44 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Studierter

Thread Starter Thread Started by Mandelblume

Okay ich gebs erstmal auf cool

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Mandelblume: 02.08.2020 18:25.

02.08.2020 16:42 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Mr.Fisch
der neue Hausmeister

images/avatars/avatar-250.gif

Registration Date: 19.07.2003
Herkunft: Hamburg

Hmm, ich bin nicht sicher. Englisch-sprachige Aibo-Foren gibt es eigentlich genug.
Dieses .de Forum sollte primär für die deutschsprachigen Interessenten sein. Solange es aber kein offizielles Produkt zu kaufen gibt, wird es schwer bleiben.

Aus meiner Sicht... Geduld haben smile

02.08.2020 20:16 Mr.Fisch is offline Search for Posts by Mr.Fisch Add Mr.Fisch to your Buddy List
Mandelblume
Aibo-Studierter

Thread Starter Thread Started by Mandelblume

Ich und geduld großes Grinsen aber bleibt nix anderes übrig fröhlich

03.08.2020 05:30 Mandelblume is offline Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Non-Aibo-Community » QWERTZ » Englisch Section

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH