Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Lucky Tom's Website Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Aibo Events » Aibo treffen in??? » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Aibo treffen in???
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Mandelblume
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-1026.jpg

Registration Date: 13.04.2009
Herkunft: Germany

Aibo treffen in??? Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo,
Hätte grundsätzlich jemand Lust auf ein Europa Fan Treffen in??? smile ich weiß leider ist das Forum so gut wie ausgestorben aber vllt hätte der ein oder andere interesse smile
Im Grunde ist egal wo denke ich ^^ kann man ja dann noch besprechen ^^

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Mandelblume: 23.11.2019 15:38.

13.11.2019 12:16 Mandelblume is offline Homepage of Mandelblume Search for Posts by Mandelblume Add Mandelblume to your Buddy List
Franziska
Aibo-Papst

images/avatars/avatar-890.jpg

Registration Date: 05.08.2005
Herkunft: Wölfersheim

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Och ich hätte wieder Lust auf ein schönes Aibo-Meeting in Fulda, Blacky mein knack Hund würde sich wieder voll freuen. Da sehe ich dann den neuen Aibo endlich mal Live. Froi Blacky ist zwar schon so runter gespielt, trotzdem darf der nicht auf ein Fulda Aibo Meeting fehlen.

Ich hoffe echt mal es würden, sich ein paar leute hier melden damit es sich auch ein Meeting lohnt.

Im nächsten Jahr wäre es gut mal ein Meeting, wieder zu machen hauptsache in Fulda da es für uns nicht zu weit weg.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Franziska: 16.11.2019 08:33.

13.11.2019 17:21 Franziska is offline Search for Posts by Franziska Add Franziska to your Buddy List
Siberia401
Aibo-Erwachsener

images/avatars/avatar-981.gif

Registration Date: 28.03.2015
Herkunft: Karlsruhe

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nächstes Jahr wäre ich auf jeden Fall dabei.
Vielleicht lassen sich bis dahin ja ein paar Forenmitglieder sammeln.
15.11.2019 16:59 Siberia401 is offline Search for Posts by Siberia401 Add Siberia401 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Die Aibo-Freunde Community » Aibo Events » Aibo treffen in???

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH