Aibo-Freunde
Register Members List Search Frequently Asked Questions Lexikon Lucky Tom's Website Go to the Main Page Go to portal

Aibo-Freunde » Roboter in Theorie und Praxis » Robotik-Events-/Ausstellungen und PC-Software » RoboCup 2009 in Graz (Darmstadt Dribblers) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (3): « previous 1 2 [3] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page RoboCup 2009 in Graz (Darmstadt Dribblers)
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
save.the.last...
spammus maximus

images/avatars/avatar-937.jpg

Registration Date: 13.04.2006
Herkunft: Bochum / NRW

Pfeil @ the winner: "Jörg" Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Rechts TheNewRobot der TU-Darmstadt Links

Wenn du wieder Hause - dann reaktivier mal diesen Thread von dir großes Grinsen

08.07.2009 08:56 save.the.last... is offline Search for Posts by save.the.last... Add save.the.last... to your Buddy List
Jörg
Aibo-Jugendlicher

images/avatars/avatar-367.gif

Registration Date: 15.05.2007
Herkunft: Darmstadt

Thread Starter Thread Started by Jörg
RE: @ the winner: "Jörg" Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bin wieder zu Hause aber was den TheNewRobot angeht, das wird euch nicht so gefallen...

08.07.2009 20:13 Jörg is offline Search for Posts by Jörg Add Jörg to your Buddy List
Dresha
Aibo-Studierter

images/avatars/avatar-165.jpg

Registration Date: 31.08.2005
Herkunft: Rosenheim

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

he lieber schlechte nachrichten mit denen wir rechnen als gar keine

Mein AIBO: Karl-Heinz (ERS 210 geschenkt von Micha)
Life2 Status: Aibo Erwachsener. Der nette Aibo von nebenan

08.07.2009 20:20 Dresha is offline Homepage of Dresha Search for Posts by Dresha Add Dresha to your Buddy List Add Dresha to your Contact List
siberia401
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Zum RoboCup wollt ich immer mal großes Grinsen
27.12.2013 00:50
Pages (3): « previous 1 2 [3] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Aibo-Freunde » Roboter in Theorie und Praxis » Robotik-Events-/Ausstellungen und PC-Software » RoboCup 2009 in Graz (Darmstadt Dribblers)

Privacy policy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH